* Pesara Swasta ; contoh - Kerajaan.
* Berusia 60 tahun ke atas.
* Mempunyai kedai Online / Offline.
* Sihat tubuh badan Mental & Fizikal.
* Pendidikan minima SPM.
* Mempunyai kenderaan peribadi.
1. Bertindak sebagai Pembantu Tadbir Kewangan Syarikat:
• Membantu dalam kerja-kerja mengemaskini input berkaitan maklumat perakauan di dalam sistem AWFATECH
• Mengeluarkan payment voucer, borang arah bayar, borang program dan lain-lain
• Mengemaskini senarai pengeluaran payment voucher
• Menyelenggara rekod-rekod kewangan
• Menyelenggara rekod-rekod pembekal dan sejarah pembayaran
• Menjalankan kerja-kerja pemfailan rekod kewangan
2. Bertindak sebagai Secretariat bagi Pengarah Operasi:
• Menyelenggara dokumen dan rekod berkaitan pengurusan tertinggi
• Merekod minit mesyuarat bagi pengurusan tertinggi
• Merangka dan menyelenggara surat menyurat bagi urusan pengurusan tertinggi
• Membuat tindakan susulan bagi pencapaian KPI semua jabatan di bawah Jabatan Operasi
• Menguruskan majlis persidangan Syarikat
• Melaksanakan urusan-urusan yang melibatkan arahan dari Pengarah Urusan dan Pengarah Operasi
1) Mengenalpasti dan menganalisa peluang-peluang perniagaan / pelaburan baru yang dapat menjana keuntungan kepada koperasi.
2) Membangunkan Strategik Perniagaan dan Pemasaran perniagaan dalam mengembangkan perniagaan Koperasi.
3) Menguruskan sumber-sumber dana yang ada (geran & pinjaman) dengan lebih efisien dan efektif dalam usaha menguntungkan Koperasi secara keseluruhan.
4) Menyediakan bajet tahunan khususnya untuk aktiviti perniagaan Koperasi dan menyediakan laporan pencapaian harian / mingguan / bulanan / tahunan untuk dianalisa dan diambil tindakan sewajarnya.
5) Memastikan semua laporan dan pelaporan yang berkaitan Pembangunan Projek disediakan dalam tempoh yang ditetapkan dan dibentangkan kepada pihak Pengurusan Koperasi.
SKOP KERJA
a. Membantu menguruskan hal-hal pentadbiran logistik.
b. Membantu menyediakan keperluan logistik/peralatan bagi pembukaan pos baru dan pos sedia ada.
c. Membantu merekod dan menyimpan rekod keluar masuk logistik/peralatan.
d. Menyediakan dokumen yang berkaitan jualan dan menyediakan ringkasan jualan secara keseluruhan.
e. Membantu mengatur, menyediakan jadual dan memastikan perjalanan operasi dan hubungan dengan pelanggan yang baik.
f. Memastikan dokumentasi logistik direkod secara teratur dan sentiasa dikemaskini dari semasa ke semasa.
g. Membantu membuat pengiraan stok logistik.
h. Membuat semakan stok kad logistik secara berkala di pejabat cawangan seluruh Malaysia.
i. Membantu menguruskan kerja-kerja pemasaran melalui akaun media sosial syarikat.
j. Sentiasa memastikan keadaan pejabat pentadbiran logistik dan setor penyimpanan barang dalam keadaan kemas dan teratur.
k. Lain-lain arahan dari Lembaga Pengarah/Ibupejabat dari semasa ke semasa.
SKOP KERJA
1. Memastikan sebarang dokumen yang keluar dan masuk ke pejabat operasi direkod tanpa gagal.
2. Merekod dan menyemak status tapisan KDN
3. Menyemak kon kerja dan memastikan jumlah jam lengkap seperti yang termaktub dalam kontrak. Sebarang ketidakhadiran hendaklah disertakan dokumen sokongan.
4. Menjalankan kerja-kerja melibatkan kewangan syarikat (mengikut arahan dan peraturan syarikat)
5. Penyediaan dan pembayaran gaji, pinjaman, epf, socso dan lain-lain bagi kakitangan syarikat dan anak - anak syarikat.
6. Menyediakan, menganalisis dan meyemak senarai gaji bagi kakitangan syarikat dan anak-anak syarikat.
KELAYAKAN YANG DIPERLUKAN
1. Berkelulusan Ijazah
2. Keutamaan kepada wanita
3. Jujur, amanah & komited
4. KOMITED dalam menjalankan tugas dan boleh bekerja lebih masa (sekiranya perlu) dan mempunyai pengalaman dalam “payroll” adalah satu kelebihan
5. Berumur 21 tahun dan ke atas
6. Berpenampilan kemas, menarik dan sopan
7. Boleh bekerja di dalam tekanan secara kumpulan dan berseorangan dengan pengawasan yang minimum
8. Keutamaan kepada calon yang berpengalaman dan tinggal berdekatan Kuala Terengganu dan sekitar
9. Mempunyai kemahiran berkomunikasi yang baik dengan pelanggan
10. Mempunyai kenderaan sendiri (Motosikal atau Kereta) dan mempunyai lesen
11. Sanggup menghadiri kursus/latihan yang diberikan jika perlu
Syarat wajib Calon memohon perlu ada kemahiran menggunakan Software Adobe Illustrator dan Microsoft Office
Tugasan:
Kerja-kerja berkaitan pentadbiran dan operasi pejabat.
Menyediakan sokongan kerja-kerja operasi dan menjalankan tugas pentadbiran am
Menyelesaikan, pengendalian kerja-kerja sebutharga.
Menyelesaikan tugasan operasi secara adhoc
Kelayakan:
Minimum pendidkan SPM. Calon bepengalaman dalam admin dan operasi di utamakan.
Calon Boleh Bekerja Dengan Kadar Segera Sangat Dialukan.
Wajib tahu menggunakan Adobe Illustrator dan Microsoft Office (Microsoft excel dan Microsoft word)
Boleh menggunakan computer
Boleh berkomunikasi dengan baik dan bekerjasama dalam satu kumpulan
Kerja lebih masa di bayar 1.35. perlu bekerja lebih masa. Ini adalah kreteria wajib
Boleh dan cepat belajar perkara baru
Rajin dan jujur
Hari / Waktu kerja : Isnin – Sabtu (Halfday) / 8.30 pg – 5.30 pg / Shift 12 tgh hari-10.00 mlm
Benefit : a) bonus 2 bulan gaji setahun b) Komisyen secara berkumpulan c) KWSP atau EPF d) Socso f) medical claim or redemption
Sila email resume di email: assalament.sdnbhd@gmail.com
Sila whatapps resume : 011-37492812
Adakah anda mempunyai kemahiran kepimpinan yang cemerlang dan pengalaman dalam mengurus operasi klinik? My Health Clinic Gong Badak sedang mencari individu berdedikasi untuk menyertai pasukan kami sebagai
Membangunkan dan melaksana strategi untuk meningkatkan kualiti penyiaran dan kecekapan, termasuk meningkatkan peralatan dan mengoptimumkan aliran kerja
Bekerjasama dengan pelbagai jabatan untuk menjadual dan melaksanakan penyiaran langsung, memastikan pematuhan terhadap piawaian
...