1. Bertindak sebagai Pembantu Tadbir Kewangan Syarikat:
• Membantu dalam kerja-kerja mengemaskini input berkaitan maklumat perakauan di dalam sistem AWFATECH
• Mengeluarkan payment voucer, borang arah bayar, borang program dan lain-lain
• Mengemaskini senarai pengeluaran payment voucher
• Menyelenggara rekod-rekod kewangan
• Menyelenggara rekod-rekod pembekal dan sejarah pembayaran
• Menjalankan kerja-kerja pemfailan rekod kewangan
2. Bertindak sebagai Secretariat bagi Pengarah Operasi:
• Menyelenggara dokumen dan rekod berkaitan pengurusan tertinggi
• Merekod minit mesyuarat bagi pengurusan tertinggi
• Merangka dan menyelenggara surat menyurat bagi urusan pengurusan tertinggi
• Membuat tindakan susulan bagi pencapaian KPI semua jabatan di bawah Jabatan Operasi
• Menguruskan majlis persidangan Syarikat
• Melaksanakan urusan-urusan yang melibatkan arahan dari Pengarah Urusan dan Pengarah Operasi
SKOP KERJA
a. Membantu menguruskan hal-hal pentadbiran logistik.
b. Membantu menyediakan keperluan logistik/peralatan bagi pembukaan pos baru dan pos sedia ada.
c. Membantu merekod dan menyimpan rekod keluar masuk logistik/peralatan.
d. Menyediakan dokumen yang berkaitan jualan dan menyediakan ringkasan jualan secara keseluruhan.
e. Membantu mengatur, menyediakan jadual dan memastikan perjalanan operasi dan hubungan dengan pelanggan yang baik.
f. Memastikan dokumentasi logistik direkod secara teratur dan sentiasa dikemaskini dari semasa ke semasa.
g. Membantu membuat pengiraan stok logistik.
h. Membuat semakan stok kad logistik secara berkala di pejabat cawangan seluruh Malaysia.
i. Membantu menguruskan kerja-kerja pemasaran melalui akaun media sosial syarikat.
j. Sentiasa memastikan keadaan pejabat pentadbiran logistik dan setor penyimpanan barang dalam keadaan kemas dan teratur.
k. Lain-lain arahan dari Lembaga Pengarah/Ibupejabat dari semasa ke semasa.
SKOP KERJA
1. Memastikan sebarang dokumen yang keluar dan masuk ke pejabat operasi direkod tanpa gagal.
2. Merekod dan menyemak status tapisan KDN
3. Menyemak kon kerja dan memastikan jumlah jam lengkap seperti yang termaktub dalam kontrak. Sebarang ketidakhadiran hendaklah disertakan dokumen sokongan.
4. Menjalankan kerja-kerja melibatkan kewangan syarikat (mengikut arahan dan peraturan syarikat)
5. Penyediaan dan pembayaran gaji, pinjaman, epf, socso dan lain-lain bagi kakitangan syarikat dan anak - anak syarikat.
6. Menyediakan, menganalisis dan meyemak senarai gaji bagi kakitangan syarikat dan anak-anak syarikat.
KELAYAKAN YANG DIPERLUKAN
1. Berkelulusan Ijazah
2. Keutamaan kepada wanita
3. Jujur, amanah & komited
4. KOMITED dalam menjalankan tugas dan boleh bekerja lebih masa (sekiranya perlu) dan mempunyai pengalaman dalam “payroll” adalah satu kelebihan
5. Berumur 21 tahun dan ke atas
6. Berpenampilan kemas, menarik dan sopan
7. Boleh bekerja di dalam tekanan secara kumpulan dan berseorangan dengan pengawasan yang minimum
8. Keutamaan kepada calon yang berpengalaman dan tinggal berdekatan Kuala Terengganu dan sekitar
9. Mempunyai kemahiran berkomunikasi yang baik dengan pelanggan
10. Mempunyai kenderaan sendiri (Motosikal atau Kereta) dan mempunyai lesen
11. Sanggup menghadiri kursus/latihan yang diberikan jika perlu